Можливі запитання для майбутнього першокласника



При підготовці до співбесіди до першого класу, який планує навчатись за науково-педагогічним проектом «Інтелект України», ми використовували певний перелік підготовчих матеріалів (про це йшлося у попередньому дописі https://funinfly.blogspot.com/2017/04/blog-post.html ). Сьогодні спробуємо окреслити приблизний перелік запитань, який був озвучений нам безпосередньо при співбесіді. Скажу одразу, що якихось надскладних запитань дитині не задавали, все у рамках всебічного розвитку відповідно до віку (інша річ, що у кожній родині існують свої правила поведінки та методи виховання, і не у кожній сім’ї дитині, для прикладу озвучується, ким і де працюють батьки, їхні повні ПІБ тощо). Запитання дещо перегукуються із переліком даного ресурсу    


Розумова готовність. Поняття про навколишній світ
1.    Назви своє прізвище, ім’я, по-батькові.
2.    Скільки тобі років? Коли твій день народження?
3.    Назви членів своєї родини.
4.    Як звати твою маму? Тата? (треба назвати повністю прізвище, ім’я та по батькові)
5.    Як звати тата твого тата? Тата твоєї мами? Маму твоєї мами?
6.    В якій країні ти живеш, у якому місті?
7.    Назви адресу за якою ти живеш (вулиця і квартира обов’язково)?
8.    Яких ти знаєш свійських тварин? Птахів?
9.    Для чого дзвінок у школі? Що роблять діти на уроках?

Професії
1.    Які професії ти знаєш?
2.    Ким ти хочеш стати, коли виростеш?
3.    Поштар та листоноша – це одна і та сама професія чи різні?
4.    Що робить кухар? Хто такий вчитель? Хто такий продавець?

Математичні здібності. Арифметичні уміння
1.    Назви числа у зворотньому порядку від 10 до 1.
2.    Полічи від 7 до 2. Від 3 до 6. Від 8 до 3. Від 10 до 5 (у зворотньому порядку теж).
3.    Яке число більше: 7 чи 6? На скільки?
4.    Яке число менше: 9 чи 8 ? На скільки?
5.    Яке число стоїть перед 5? Перед 10?
6.    Яке число наступне після 8? Після 6?

Колір
1.    Подивись на малюнок і скажи які кольори тут присутні?
2.    Дитині пропонується розглянути олівці, фломастери та назвати їхні кольори.   

Поняття часу
1.    Назви дні тижня по порядку.
2.    Який день тижня буде після середи? Наступний після п’ятниці?
3.    Скільки всього днів має тиждень?
4.    Назви які ти знаєш місяці.
5.    Назви літні місяці. Зимові. Весняні. Осінні.

          Кмітливість дитини
1.    У кого більше лап – у собаки чи курки?
2.    Хто більший – корова чи кішка? Собака чи мишка?
3.    Хто важчий – корова чи півень?

Увага дитини
1.    Розглянь уважно малюнок – визнач, яка тварина на ньому є зайва (запропоновано свійські та одна тварина із дикої природи).
2.    Розглянь малюнок – визнач, які предмети є зайві (пропонуються речі домашнього вжитку та предмети для городу).

Фонематичний слух
1.    Дитині читається вірш на 4 рядки, який вона має повторити за кілька спроб. Наприкінці співбесіди вчитель знову читає цей вірш дитині, і вона має його повторити по пам’яті.
2.    Дитині читається українська народна казка, після закінчення читання пропонується дати відповіді на запитання: 1) назвати головних героїв; 2) визначити, хто із них є негативним персонажем, а хто позитивним; дати відповідь, чому саме.

Пам'ять. Зорова пам'ять
Дитині пропонується розглянути малюнок та перемалювати його на іншому листку. Суть завдання полягає у тому, що дитина повинна зобразити усі деталі малюнка (оригінальний малюнок не забирається, а увесь час лежить перед дитиною як приклад). Наприклад, якщо дано перемалювати будинок, то він має мати вікно, двері, димар (з якого йде дим), паркан навколо будинку; якщо дано перемалювати людину, то людина має мати руки, ноги, волосся, ніс, очі, губи, вуха, пальці на руках і ногах і т.п.
  
Методика «Залатай килимок» (матриці Равена)
Дитині пропонується розглянути малюнок та підібрати відповідну латку до його структури із 4-х варіантів, запропонованих нижче. Таких малюнків пропонується близько 20-ти і за кожну відповідь нараховується певна кількість балів.   

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Підготовка до школи - моя методика

Методика Гленна Домана